איך יוצרים מודעות דינמיות
מודעות דינמיות הן דרך מצוינת לפרסם בגוגל. התוכן אינו נקבע מראש ובמקום זאת נוצר תוך כדי תנועה, בהתאם לשאילתת החיפוש שהקליד המשתמש. המשמעות היא שמפרסמים יכולים להשתמש במודעה דינמית כדי למקד לקהל שלהם ולהעביר את המסר השיווקי באופן מדויק ורלוונטי.
מודעות דינמיות בגוגל
מודעות דינמיות בגוגל מאפשרות למפרסמים להתאים אישית את חוויית המודעה באמצעות טקסט ותמונות דינמיות המותאמות למחפשים. ברשת החיפוש המודעות מאפשרות למפרסמים להציג קריאייטיבים שונים למשתמשים שונים על סמך תחומי העניין, המיקום והמכשיר שלהם.
מודעה דינמית בגוגל נקראת "מודעה המבוססת על חיפוש". הם מציגים מודעות שרלוונטיות לתוצאות החיפוש ולהיסטוריית הגלישה שלך, והם יכולים אפילו לכלול את המיקום שלך.

גוגל משתמשת בנתונים מחיפושים קודמים, היסטוריית גלישה באינטרנט ומיקום כדי להתאים את המודעות הללו לכל משתמש. מודעה דינמית בגוגל היא כלי רב עוצמה למפרסמים מכיוון שהן יכולות להגיע ליותר אנשים עם תוכן מקומי ולהגדיל את ההמרות. הן יכולות לשמש למיקוד מחדש, שיווק מחדש ויצירת לידים חדשים.
איך יוצרים מודעות דינמיות בגוגל
בקבוצת המודעות, נלחץ על מודעה רספונסיבית לרשת החיפוש >> נכתוב בתיאור 1 ובתיאור 2 את תיאור המוצר או השירות. לסיום נלחץ על שמירת המודעה החדשה.
כדאי ליצור לפחות 2 מודעות דינמיות בכל קבוצת מודעות, אך ההמלצה היא ליצור 3-5 מודעות לכל קבוצת מודעות בקמפיין החיפוש שלכם.
למה דווקא מודעות דינמיות?
מודעות דינמיות הן סוג של מודעות במערכת הפרסום של גוגל אדס, שמשתמשות באלגוריתם המבוסס Machine Learning / למידת מכונה ובינה מלאכותית כדי לבצע אופטימיזציה של מודעות עבור משתמשים ספציפיים. המשמעות היא שהמערכת של גוגל לומדת כל הזמן מהאינטראקציות שלך עם מודעות ומעדכנת את המודעות שאתה רואה כך שיתאימו טוב יותר לתחומי העניין שלך.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל.