fbpx

פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק לעסקים ומותגים שרוצים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם בסרטונים ויראליים ולאפשר למשתמשים למצוא תוכן חד וממוקד יותר בפיד שלהם.

פרסום בטיקטוק, אפליקציית המדיה החברתית לסרטונים קצרים עם קהל של בעיקר בני נוער ומבוגרים צעירים, הופכת ליותר ויותר בעלת ערך עבור עסקים. אפליקציית המדיה החברתית מאפשרת למשתמשים שלה להעלות סרטונים באורך של עד 20 שניות בערוצים שלהם.

אפשרויות הפרסום הממומן בטיקטוק הן חזקות, כאשר הפלטפורמה מסוגלת להגיע לקהל היעד של מודעה באמצעות מיקוד לפי גיל, מגדר, מדינה, מכשיר ושימוש באפליקציה.

מודל הפרסום הראשון בטיקטוק נקרא "מודעות טיקטוק" שמאפשר למפרסמים ליצור סרטונים ארוכים יותר של 15 שניות או מודעות של שש שניות עם הגבלת זמן צפייה של 3 שניות לכל סרטון. עם זאת, מודל זה שונה החל ממרץ 2018 ל"מודעות וידאו", שבו מפרסמים יכולים להעלות סרטונים באורך 30 שניות.​

פרסום בטיקטוק לעסקים

פרסום בטיקטוק לעסקים מאפשר לבעלי עסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באופן ויראלי. בעלי עסקים יכולים להשתמש באפליקציה כדי לשווק את המוצרים שלהם באמצעות משפיענים שיפרסמו סרטונים בשמם או ליצור קמפיין בטיקטוק כדי להגיע למשתמשים ברחבי העולם.

פרסום בטיקטוק עוסק במיקוד לקהל הרצוי שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות מסננים או האשטאגים ספציפיים שבהם אתה משתמש בתוכן הווידאו שלך, או על ידי מיקוד לאזורים דמוגרפיים ספציפיים בפייסבוק ובאינסטגרם. בטיקטוק ניתן לטרגט לפי קבוצות גיל, תחומי עניין, מגדר, מיקום הצופים ועוד הרבה יותר!

מעוניינים בשירותי פרסום בטיקטוק?
מלאו את הפרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם

בסרטונים הבאים תוכלו לראות חלק מהסרטונים הויראליים שיצרנו
כחלק מחבילת הפרסום בטיקטוק עבור לקוחותינו, שהגיעו כבר לתפוצה רחבה של גולשים:

אנו כבר יודעים כי אסטרטגית פרסום בטיקטוק שונה מאוד לעומת שיווק ברשתות החברתיות המסורתיות מכיוון שהקהל שלהם אינו ממוקד כל כך כמו למשל הקהלים של פייסבוק או טוויטר. יש להם דמוגרפיה כללית יותר וביניהם בני נוער, מבוגרים או קשישים שמתעניינים באפליקציה.

פלטפורמת הפרסום של טיקטוק מציעה לחברות דרכים רבות לשווק באפליקציה. לדוגמה, ל-טיקטוק יש כפתור "קנה עכשיו" שלוקח את המשתמשים ישירות לאתר החברה בו הם יכולים לקנות מוצרים.

אלו הן כמה דוגמאות נהדרות לאופן שבו לטיקטוק יש הזדמנויות פרסום לעסקים: סרטוני טיזר, פרסומות וידאו מלאות, חסויות, אירועים, קרוס מרקטינג ועוד.

שירותי פרסום בטיקטוק

שירותי פרסום בטיקטוק מאפשרים לכם לחשוף את הפוסטים שלכם באופן ממומן ולמקד את המסר השיווקי שלכם בפני קהלי היעד הרלוונטיים באמצעות קמפיין בטיקטוק. מרגע שמתחילים לפרסם באופן ממומן בטיקטוק, הפוסטים שלכם יתחילו לקבל חשיפות ואינטראקציות בקרב קהל היעד שאותו מיקדנו. 

שימו לב כי אין להתבלבל בין ניהול אורגני של פרופיל טיקטוק, שכן פעולות הקידום האורגני מתמקדות בבניית סמכותיות בטווח הארוך ואילו שירותי פרסום בטיקטוק עוסקים בגישת התוצאות כאן ועכשיו. 

שירותי פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק - אנליטיקס וניתוח הנתונים של הקמפיין

לפני שנוכל להתחיל לפרסם בטיקטוק, כדאי מאוד לנתח את הנתונים שכבר יש לנו במערכת טיקטוק אנליטיקס המובנית שנמצאת בחשבון שלכם. כדי להיכנס אליה, לחצו על תפריט ההמבורגר בחלק העליון של הפרופיל שלכם ולחצו על Creator tools.

המסכים העיקריים של טיקטוק אנליטיקס הם Overview ו-Followers. 

במסך ה-Overview תוכלו לראות את:

  • סה"כ הצפיות בכל הסרטונים
  • סה"כ הצפיות בפרופיל שלכם
  • סה"כ לייקים בכל הסרטונים
  • סה"כ התגובות בכל הסרטונים
  • גרף הצפיות בסרטונים בטווח תאריכים שהוגדר מראש


במסך ה-Followers תוכלו לראות את:

  • אחוז העוקבים שלכם לפי מין; זכר ונקבה
  • אחוז העוקבים שלכם בכל מדינה
  • הימים ושעות הפעילות שבהם העוקבים שלכם הכי פעילים

פרסום בטיקטוק - מערכת הניהול של המפרסם

מערכת הפרסום בטיקטוק מאפשרת לנו להציג פרסומות וידאו למשתמשים, לפי מטרות ויעדים כגון:

מערכת הפרסום בטיקטוק
צפו במערכת הפרסום של טיקטוק אדס בפעולה:

ממשק הפרסום וניהול המודעות בטיקטוק עדיין נחשב לצעיר וחדש ומזכיר מאוד את מערכת הפרסום של פייסבוק. מפרסמים יכולים לטרגט את קהל הידע שלהם ולחשוף את הפרסום שלהם לתפוצת משתמשים רחבה אך ממוקדת מאוד. 

על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים בטיקטוק, משווקים יכולים ליצור סרטונים המציגים את העסק שלהם בצורה מבדרת. תוכן ממותג צריך להיות קצר ופשוט כך שהוא מושך את תשומת הלב של אנשים במהירות.

עסקים יכולים לנצל את היתרונות של טיקטוק, על ידי פרסום בטיקטוק, סטרימינג בשידור חי ועוד. ישנן שתי דרכים שבהן עסקים יכולים לפרסם בטיקטוק: מודעות וידאו ומודעות פוסטים ממומנות. מודעות וידאו זמינות בפורמטים של לולאה או ללא לולאה, בעוד שפוסטים ממומנים זמינים רק בפורמט ללא לולאה.

באמצעות תוכנית זו, מפרסמים יכולים ליצור תוכן בתשלום בטיקטוק ולמקם אותו בפיד הגילוי של האפליקציה. לאחר מכן טיקטוק יקדם את תוכן המותגים על ידי הצבתו בעדכונים ובערוצים של המשתמשים, מה שגורם לו להופיע גבוה יותר בפיד שלהם מאשר סרטונים אחרים. בנוסף, הפלטפורמה גם מאפשרת למפרסמים למקד מודעות לקהלים ספציפיים בהתאם לתחומי העניין או המידע הדמוגרפי שלהם.

מוכנים לצאת לדרך? מלאו את הפרטים והתחילו לפרסם את העסק שלכם בטיקטוק

פרסום ממומן בטיקטוק - המדריך המלא למתחילים

איך ליצור רושם ראשוני מנצח?

איך ליצור רושם ראשוני מנצח

שימוש בטרנדים בתחום שלך

דברים של טיקטוק

אז למה דווקא טיקטוק? ההבדל האמיתי בין יוטיוב לטיקטוק

ההבדל בין טיקטוק ליוטיוב

יוטיוב הציגה את "שורטס", בדומה לסרטוני טיקטוק, מה שהוביל לשינוי משמעותי בסוג התוכן בפלטפורמה. למרות הדמיון בפורמט, האווירה התרבותית והכללית של יוטיוב וטיקטוק עדיין נותרו שונות האחת מהשניה. 

עבור סרטוני יוטיוב רגילים, הצופים מחליטים באיזה סרטון לצפות בהתבסס על תמונות ממוזערות וכותרות, בעוד שבסרטוני קצרים (שורטס) וטיקטוקים, הצופים מחליטים אם להמשיך לצפות בתוכן המוצג בפניהם. טיקטוק ופלטפורמות דומות מצטיינות בקידום גילוי של יוצרים חדשים וחדשניים, הפועלים כ"חממה" לכישרונות חדשים. ההבדל העיקרי בין הפלטפורמות אינו פורמט או אורך, אלא החלטת המעורבות של הצופה – בחירה בצפייה לעומת בחירה להמשיך לצפות.

אז איך הופכים את העסק שלכם למותג על בטיקטוק? הכנו עבורכם את הצ'קליסט המלא ליצירת עמוד עסקי שיעזור לכם להעביר את המסר שלכם כך שיוכל לפגוע בדיוק במטרה.

הכנות מוקדמות

התוצאה הסופית אולי עשויה להיראות לכם אותנטית וספונטנית, אך במציאות ניתן לראות כי רוב יוצרי התוכן והמדיה ברשת מתכוננים הרבה מראש ליצירת סרטון קצר וקולע. החל מכתיבת הרעיון הכללי, העברת המסר, קריאיטיב, טקסט לקריינות ואפילו טלפרומטר. אל תפחדו לעשות מספר טייקים עד שתגיעו לקטע הטוב ביותר שאותו תרצו לפרסם.
מצאו טרנדים בטיקטוק
עיקר האפליקציה הוא סביב טרנדים. אנשים אוהבים אותם ומחפשים באופן אקטיבי כמה שיותר מהם. הן מפני שהם מחפשים תוכן בידורי, תוכן לימודי ובין שהם מחפשים רעיונות ליצירת תוכן ויראלי משלהם. השורה התחתונה: כולם עושים את זה, וגם אתם צריכים ללמוד מהם איך לעשות, לשפר, לבצע ולספר טוב יותר את המסר העיקרי של הסרטון.
אז מה הקטע שלכם?
לכל אחד יש את הקטע שלו. התשוקה שלו, התחביבים שלו, העיסוק שלו, האישיות, הפרסונה והקווים המנחים שלו. חפשו את הקטע שלכם בכל אחד מהמאפיינים הנ"ל וגבשו אותם לכדי אישיות מעניינת שתעביר את המסר בטיקטוק, טוב יותר מכם. כדאי לזכור: הפרסונה שלכם, אינה אתם! היא תוצר ישיר של שילוב מחדש של המאפיינים, והתכונות הטובים שלכם, ובמיוחד אלו שאומרים עליכם.
תספרו סיפורים
אנשים אוהבים סיפורים, בייחוד שמסתתר מאחוריו מסר. אין זה משנה אם מדובר בסרטונים למטרות בידור, לימוד והעשרה או אפילו פרסומת סמויה. גדולי הקופירייטרים מספרים לכם סיפורים בכל יום, בכל רגע ובכל דקה בכל מדיה אפשרית. אנו לא מצפים מכם להפוך לקופירייטרים מדופלמים, אך עיקר ההבנה של בניית סיפורים ותסריטים שמוכרים יותר, היא זו שתהפוך אתכם ואת הסרטונים שלכם למעניינים יותר.
טקטקו לעיתים קרובות
"חזרתיות היא אם כל המיומנויות". התמידו להעלות סרטונים לעיתים קרובות. אנו ממליצים לפחות על פעמיים בשבוע. ככל שתעלו יותר סרטונים, כך יגדלו גם הסיכויים שלכם להיחשף יותר בפני קהלים חדשים ולקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם.
אל תעשו פרסומות
טיקטוק נחשבת כיום לאחת מפלטפורמות התוכן המובילות בעולם. נכון להיום, הדרך הטובה ביותר להעביר מסר שיווקי וחודר שריון, היא באמצעות הצגת השירות או המוצר באופן בידורי; הומור שובר הגנות, או באמצעות פרסום סמוי לכאורה בדיוק כפי שעושים משפיעני הרשת עם מותגי אופנה, אוכל והסעדה ועוד רבים אחרים.
מכתבות לסרטונים

כתבות תוכן מהוות חלק משמעותי במחקר תוכן לסרטונים בטיקטוק. לכן, אנו ממליצים לתמצת את עיקרי הדברים מכל כתבה, ופשוט לדבר עליהם בסרטונים שלכם. לטיקטוקרים מתחילים אנו ממליצים על כתבות טיפים והמלצות, סיפורים מעוררי השראה ואפילו מוצרים ויראליים שרלוונטיים לתחום הערוץ והעוקבים שלכם בטיקטוק.

תהיו אותנטיים
אנשים רוצים שתהיו איתם כנים, הם רוצים להכיר אתכם ולהתחבר אליכם יותר דרך הסרטונים שלכם. היו אותנטיים אך לא מונוטוניים. זכרו כי סרטוני טיקטוק צריכים להיות ויראלים, לכן חפשו דרך יצירתית להעביר את המסר שלכם כך שיוכל לשבור כל מחסום. כמובן שאם עיקר התוכן שלכם מועבר באופן הומוריסטי, תוכלו לאפשר לעצמכם לפרוץ יותר גבולות במטרה להעביר את המסר, לספק את הסחורה ולהפוך לוויראליים במהרה.
תראו לאנשים מה אתם יודעים לעשות

אם יש לכם כישורים וכישרונות שיוכלו להדהים ולרתק אנשים, יש לכם זהב ביד. בטיקטוק זה בדיוק מה שאנשים מחפשים; אנשים בעלי כישורים מיוחדים. אם אתם יודעים לשחק, לנגן, לשיר, לחקות דמויות או אנשים, להצחיק, לעשות קסמים ותעלולים, או בקיצור להדהים, לעניין ולרתק אליכם אנשים, טיקטוק הוא בדיוק המקום שלכם. השתמשו בכישורים שלכם לטובתכם והעבירו באמצעותם את המסר שלכם.

מצאו עובדות וטיפים

אז מצאתם כבר את הנישה שלכם? החלטתם במה יעסוק עמוד הטיקטוק שלכם? מצוין! עכשיו חפשו ברשת אחר מדריכים, סרטונים, הרצאות וכנסים, ובעיקר תוכן קליל שמכיל עובדות וטיפים שעליהם תוכלו לבסס את הסרטונים שלכם. כל טיפ טוב שתמצאו יוכל לשמש כנושא לעשות עליו סרטון טיקטוק, כנ"ל לגבי עובדות מעניינות או דברים שלא ידעתם על…

בחרו את הפרסונה הטיקטוקית שלכם
מבין השניים חייב להיות דבר אחד שאתם יותר: סמכותיים או מצחיקים. חשבו באיזו דרך תרצו למתג את עצמכם, כאנשים רציניים וסמכותיים יותר לעומת אנשים מצחיקים שנוטים יותר להעביר את המסר שלהם באופן בידורי. אנו ממליצים לבחור לכם לבחור בפרסונה שדרכה תוכלו להביע את עצמכם באופן חופשי, בלי פילטרים, ועדיין לפגוע בדיוק במטרה.
גשו ישר למטרה
דור הטיקטוק הוא דור האינסטנט. כולם רוצים לצרוך את התוכן שלכם כאן ועכשיו, אין להם זמן מיותר לבזבז, ולכן יהיה עליכם לגשת ישר למטרה, בלי למתוח את החבל יותר מדי. לכן, אם יש לכם משהו להגיד פשוט תגידו אותו ואל תבזבזו לאנשים את הזמן. ככה ישיר, ככה נכון.
בחירת מוזיקה לטיקטוק

טיקטוק הם אומנם לא סטיבן שפילברג, אך יוצרי התוכן המובילים באפליקציה כבר פיצחו את הנוסחה. מסר טוב, חודר טוב יותר עם מוזיקה טובה, קצבית או שקטה ומרגשת, שירים שכולם מכירים ומתחברים אליהם. בטיקטוק, אנשים מחפשים בעיקר שירים טרנדיים. לא קשה לאתר אותם, אך כן חשוב יהיה לדעת לשלב את השיר הנכון בסרטון הנכון, השילוב המדויק שיהפוך כל סרטון מונוטוני למסר מפוצץ ואטומי.

תדירות העלאת סרטונים בטיקטוק
בטיקטוק, תקבלו עדיפות עליונה בקידום הסרטונים שלכם, ככל שתתמידו להעלות יותר סרטונים. בניגוד לפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם, שם לא מקובל "להפציץ" את הפיד בסרטונים, בטיקטוק תוכלו להרגיש חופשי להעלות 4-6 סרטונים ביום בלי להרגיש רגשות אשם כלל. בדיוק להיפך, ככל שתעלו יותר, כך תזכו ליותר חשיפה, לייקים, תגובות ושיתופים.
זמן צפייה בסרטוני טיקטוק
אחד הפרמטרים החשובים ביותר באלגוריתם של טיקטוק הוא אחוז האנשים שסיימו לצפות בסרטון, ומספר האנשים שסיימו לצפות בסרטון. לכן, חשוב יותר להקפיד על סרטונים קצרים כדי שכמה שיותר אנשים יצפו בהם עד הסוף.
הקפידו להיצמד לזמנים: אם העליתם סרטון מתחת ל-15 שניות, חשוב כי 100% מהצופים יסיימו לצפות בו מההתחלה ועד סופו. סרטון בין 16-30 שניות, מומלץ שלפחות 75% מהצופים יראו אותו עד הסוף. סרטון מעל 30 שניות, לפחות 50% מהצופים.
שעות פרסום בטיקטוק

שעות פרסום בטיקטוק נחשב לאחד הפרמטרים החשובים שיש להביא בחשבון לפני העלאה ופרסום של סרטון טיקטוק חדש. בין שאתם מפרסמים סרטון באופן אורגני ובין שבכוונתם לעשות קידום ממומן בטיקטוק. כדי להבין באלו שעות פרסום בטיקטוק הכי כדאי לפרסם, אנו ממליצים לערוך מחקר מתחרים או פשוט ללמוד תוך כדי ניסוי ותהייה, על ידי ניתוח ומדידת נתוני הצפייה בסרטונים בשעות שונות. 

האשטגים
אחד הפרמטרים החשובים ביותר באלגוריתם של טיקטוק הוא אחוז האנשים שסיימו לצפות בסרטון, ומספר האנשים שסיימו לצפות בסרטון. לכן, חשוב יותר להקפיד על סרטונים קצרים כדי שכמה שיותר אנשים יצפו בהם עד הסוף. הקפידו להיצמד לזמנים: אם העליתם סרטון מתחת ל-15 שניות, חשוב כי 100% מהצופים יסיימו לצפות בו מההתחלה ועד סופו. סרטון בין 16-30 שניות, מומלץ שלפחות 75% מהצופים יראו אותו עד הסוף. סרטון מעל 30 שניות, לפחות 50% מהצופים.
תוכן מקורי VS תוכן משוכפל
בטיקטוק, אין משמעות רבה לתוכן מקורי או לתוכן משוכפל. נוסחת הקסם להצלחה היא השורה התחתונה בלבד. זאת אומרת, האם המוצר הסופי שלכם מעביר את המסר באופן מעניין, מרתק, מצחיק, מרגש ובסופו של דבר גם רלוונטי. חשוב לזכור כי באפליקציה יש דגש רב סביב טרנדים, וזו בדיוק הסיבה שגם אתם צריכים להשתמש בהם. ראו מה מצליח, מה אנשים עושים, אלו סרטונים הצליחו להגיע לעמוד הפור יו ולקבל הרבה לייקים, תגובות ושיתופים. עשו כמוהם, ונסו גם לשפר.
כלי פרסום בטיקטוק

InShot הוא כלי עוצמתי לעריכת וידאו של טיק טוק המאפשר לכם לבצע את פעולות העריכה הבסיסיות כמו חיתוך, גזירה או מחיקה של הסרטון, לצד תכונות מתקדמות יותר כמו טשטוש רקע, אפקטים, מוזיקה ופילטרים. כמו כן, אפשר לשלב כמה סרטונים כדי ליצור סרטון טיקטוק אחד.

TikFame הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר להעלאת מספר העוקבים והלייקים עבור יוצרים בטיקטוק. האפליקציה מבטיחה לייקים ועוקבים בחינם ואף חושפת את התוכן שלכם בפני יוצרים נוספים.

כלי נוסף להגדלת החשיפה של הסרטונים שלכם הוא tiktokhashtags, אתר שמאפשר לכם לבצע מחקר השאטגים עבור סרטוני טיקטוק, וכך להגדיל את החשיפה שלכם.

צילום מסך מתוך אתר tiktokhashtags - כלי למחקר השאטגים

קידום ממומן בטיקטוק לדפים עסקיים

קידום ממומן בטיקטוק, בשונה מרשתות חברתיות אחרות, הוא הרבה יותר חברתי וקליל ופחות מכירתי. לכן ישנה חשיבות עליונה לבניית אסטרטגיה שיווקית ליצירת תוכן ויראלי הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

בדרך כלל כשמדברים על קידום ממומן בטיקטוק מתכוונים לניהול קמפיין בטיקטוק שמביא תוצאות. זאת אומרת, שאנחנו אחראים על יצירת התוכן, נושא הסרטון, הקראיטיב, צילום ועריכת הסרטון כך שכל אלו יביאו אותו לחשיפה המקסימלית ברשת החברתית טיקטוק. המטרה העיקרית של קידום ממומן בטיקטוק היא להגביר את המודעות והמעורבות של הגולשים, הצופים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם עם העסק שלכם.

מקרה בוחן שעשינו לאחרונה עם לקוחה שלנו, הביא אותה לחשיפה של מעל ל-500K צפיות יייחודיות בכלל הסרטונים בתוך שבועיים בלבד. אין זה אומר שזו התפוצה שתקבלו בתחום העיסוק שלכם, אך בהחלט שאפשר לראות את הפוטנציאל של קידום בטיקטוק לבעלי עסקים שעדיין נחשב לתחום שמעטים בו יכולים לספק תוצאות ממשיות.

קידום בטיקטוק עם תוצאות
קידום ממומן בטיקטוק עם תוצאות

פרסום חוזר בטיקטוק

פרסום חוזר בטיקטוק מהווה פקטור משמעותי באלגוריתם של הרשת החברתית לצורך קידום סרטוני טיקטוק, הגדלת החשיפה והמעורבות בסרטונים.

מה זה פרסום חוזר בטיקטוק?

כאשר משתמשים מחליטים לפרסם מחדש סרטון טיקטוק מדף הפור יו שלהם כך שיופיע גם עבור העוקבים שלהם. רק חברים של המשתמש יכולים לראות את הסרטון שפורסם מחדש, הכולל רק חשבונות שהמשתמש עוקב אחריהם ושהם עוקבים גם אחריו בחזרה. 

מחשבון המרת מטבעות טיקטוק לשקלים

רוצים לרכוש מטבעות בטיקטוק? הכנו עבורכם מחשבון המרת מטבעות טיקטוק לשקלים. כתבו בטופס המופיע מטה את מספר המטבעות שאתם מעוניינים לרכוש ולחצו על חישוב. מיד לאחר מכן יופיע המחיר המלא שתצטרכו לשלם.

טוקו דיגיטל תשמח לספק עבורכם פרסום בטיקטוק מחיר ללא תחרות, הכולל שירותי קידום ממומן בטיקטוק, שיווק בטיקטוק (אורגני + ממומן) שיעזרו לכם לחשוף את התוכן שלכם בפני קהלים חדשים, ליצור מעורבות עם הגולשים ולחשוף את תחום המומחיות שלכם בתפוצה רחבה, רלוונטית שפוגעת בול במטרה.

פרסום בטיקטוק מחיר חודשי נקבע בהתאם למספר הסרטונים שאנו מצלמים, עורכים ומעלים לרשת החברתית בכל שבוע לצד עלויות הפרסום של קמפיין הפרסום הממומן בטיקטוק. 

כמו בכל רשת חברתית, קופי טוב לצד קראיטיב מנצח ומערכת פרסום טובה יחשפו אתכם לקהל היעד הרלוונטי במחיר משתלם ויביאו לכם תוצאות טובות.

הפרסום בטיקטוק יכול להיות אפקטיבי עבור מי שיכול לייצר תוכן קצר וויראלי עם מסר מעניין המתאים בדיוק אל קהל היעד. אם יש לכם את זה, אין ספק כי הפרסום בטיקטוק יוכל לייצר לכם את התוצאות להם אתם שואפים: יותר לידים ויותר לקוחות משלמים.

בשנים האחרונות אנו רואים כי הפרסום בפייסבוק הולך ונהיה פחות ופחות פופולרי עם נטישת המשתמשים מהרשת החברתית פייסבוק אל פלפטפורמות שונות. אנחנו עדים להצלחתה של טיקטוק כפלטפורמת פרסום יעילה ואפקטיבית שמתגמלת היטב את היוצרים הטובים המשקיעים זמן ומאמץ בכל יצירה ובכל פרסום.

ממש לא. מערכת הפרסום של טיקטוק עוד נמצאת בחיתוליה, וכך גם המחירים. זה בדיוק הזמן להתחיל ולפרסם באחת מפלטפורמות הפרסום המובילות בישראל ובעולם.

כמעט כל בעל עסק יכול לייצר תוכן שיווקי מעניין. כך שאם יש לכם סיפור מעניין או דרך מקורית להעביר את המסר השיווקי שלכם ללקוח, טיקטוק יכולה לשמש אתכם כפלטפורמה שיווקית איכותית. 

טיקטוק מאפשרת הן ליוצרי תוכן והן לבעלי עסקים לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם באפליקציה. הפרסום באפליקציה מאפשר לכם להציג סרטונים שיווקיים בדרך מעניינת, חדשנית ומקורית. אנו מזמינים אתכם להיכנס ולראות בעצמכם איך המתחרים שלכם מפרסמים את עצמם בטיקטוק, מבטיחים לכם שלא תוכלו להיאשר לכך אדישים.

כשאנשים מבלים את זמנם באפליקציה, הם מחפשים סרטונים ויראליים, סרטונים מצחיקים וסרטונים בעלי תוכן רלוונטי ומעניין. כדי שגם אתם תוכלו להגדיל את קהל העוקבים שלכם בטיקטוק, אנו ממליצים לכם להשקיע בסרטונים קצרים ומעניינים, כאלו שיהוו עניין רב לקהל העוקבים שלכם.

בהחלט כן. ראינו כיצד פוליטיקאים ובעלי עסקים מעבירים לנו הציבור מסרים בעלי אופן שיווקי הקשורים בעשייתם. ישנם גם לא מעט קהלים בוגרים בטיקטוק שפשוט מחפשים דברים שמעניינים אותם, בדיוק כמו בכל רשת חברתית אחרת.

אנו לא ממליצים לכם לקנות עוקבים בטיקטוק מהסיבה הפשוטה שזה משפיע לרעה על האלגוריתם של האפליקציה וכך גם על דירוג המשתמש שלכם בטיקטוק. טיקטוק כבר יודעים לזהות את זה, ואין בזה ממש כדי להשפיע על הצלחתו של סרטון ויראלי כזה או אחר. טוב היה אם הייתם משקיעים את הכסף הזה ביצירת תוכן שיעניין את קהל העוקבים שלכם. 

אכן כן. הפרסומות מופיעות בעמוד הפור יו ועמוד החדשות, בכרוך להחלטת המפרסם.

בהחלט כן. אם יש לכם את כל הכלים הדרושים ליצירת תוכן ויראלי וידע טכני לניהול הפרסום במערכת של טיקטוק, תוכלו להתחיל לפרסם בטיקטוק עוד היום.

אחוזי הצפייה בסרטוני טיקטוק הוא מבין הגבוהים שברשתות החברתיות. נכון להיום, מחיר הפרסום בטיקטוק אינו יקר ביחס למתחרים ופוטנציאל החשיפה עצום במיוחד.

רוצים לדעת איך לקדם את העסק שלכם 
 
בטיקטוק?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם בניהול ובפרסום בטיקטוק.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך?
קידום סרטונים בטיקטוק
העלאת עוקבים בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק
מיתוג עסקים בטיקטוק
פרסום מוצר או שירות בטיקטוק
סרטונים ויראליים לטיקטוק
רוצים לקדם את העסק 
 
בטיקטוק ?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם בניהול ובפרסום בטיקטוק.

לקוחות ממליצים
עינת רוזנבליט
"טוקו דיגיטל בנו עבורי אתר חדש בתחום הייעוץ והנומרולוגיה, ועזרו לי במספר עבודות מורכבות בתחום פיתוח התוכנה תוך התאמה מלאה לצרכים שלי. קיבלתי יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך."
עינת רוזנבליט
מאמנת להצלחה אישית ועסקית, פסיכונומרולוגית
רועי סלע
"פניתי לאופק, מנכ"ל טוקו דיגיטל שייקח על עצמו לשפר ולקדם את העסק שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. נבנה עבורנו אתר מכירות חדש שעזר לנו למכור יותר את הגלידות והשוקולדים שאנו מייצרים בעבודת יד. הנוכחות הדיגיטלית שלנו השתפרה במדיות החברתיות ובגוגל. אנו שמחים על היחס המקצועי והשירות האדיב שקיבלנו מהצוות לאורך כל הדרך."
רועי ואירנה
בעלים, שוקולוקו
אורי לוי
"הגענו לאופק זמן קצר לפני פרוץ מגפת הקורונה, במטרה לשווק ולפרסם את אולם האירועים שלנו. נענינו לגמישות מקצועית ותחושת מחויבות בתקופה המאתגרת של הקורונה. עלינו במיקומים בגוגל, העלינו קמפיין ברשתות החברתיות וקיבלנו יותר פניות רלוונטיות לעסק שלנו בתחום האירועים בתל אביב."
אורי לוי
שף ובעלים, אקוסטה
אורית של רפאל
"לפני כשנתיים התחלתי לעבוד על פרויקט אישי רחב ממדים בתחום המיסטיקה, הטארוט, והנומרולוגיה, משולב במשחקים אינטראקטיביים ובעיצוב ייחודי. טוקו דיגיטל בנו עבורי את האתר, קידמו אותו בגוגל וברשתות החברתיות והיום הוא אחד האתרים המובילים בתחומו. אשמח להודות באופן אישי לאופק ולצוות החברה על עבודתם המאומצת והיצירתיות שהפגינו לאורך כל הדרך. אין לי ספק שהם עוד יתרמו רבות לאתר בהמשך דרכו."
אורית של רפאל
מייסדת, אורית של רפאל
יובל
"במהלך הקורונה החלטתי להקים חנות אינטרנטית למכירת דגים עד הבית במקביל לחנות הדגים שאותה אני מנהל ברמת גן. בחרתי בטוקו דיגיטל לביצוע המשימה. הם הבינו מיד את הצרכים העסקיים שלי ובנו עבורי פלטפורמה מדויקת ונוחה לשימוש."
יובל טורם
מנכ"ל, סופרפיש
פנינית איתן
"היי, שמי פנינית, מנהלת תפעול ושיווק בחווית הרוכבים. נעזרתי בשירותי חברת טוקו דיגיטל לבניית אתר חדש בו אנו משווקים אטרקציות, גלמפינג ושירותי הסעדה. כמו כן, טוקו דיגיטל מנהלים בהצלחה את השיווק הדיגיטלי שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. לאורך כל הדרך קיבלנו תמיכה, שירות מקצועי ויחס חם מצוות החברה ובהחלט הרגשנו כי יש על מי לסמוך.
חווית הרוכבים
מנהלת תפעול ושיווק, פנינית איתן
לירן
"פניתי לחברת טוקו דיגיטל במטרה לבנות אתר חדש בנושא התקנת פאנלים סולאריים. קיבלנו שירות מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך."
ליב אנרגיה
בעלים, לירן טלירד
אבי זרם
"אופק והצוות שלו בנו עבורי אתר בתחום הנדסת המים. האתר נבנה במקצועיות ובעמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, הם ביצעו קידום אורגני לאתר שלי שעזר לי בקידום מילות מפתח חשובות לדירוגים גבוהים בגוגל."
זרם מים הנדסה
בעלים, אבי
כלי נגישות