fbpx
פרסום ברשתות החברתיות

משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי יכול לייצר עבורכם תוכן שיווקי שיעזור לעסק שלכם להרוויח יותר. טוקו דיגיטל מתמחים בפרסום דיגיטלי מבוסס תוצאות בגוגל, בפייסבוק, טיקטוק, יוטיוב ואינסטגרם.

אנו מאמינים כי שיווק ופרסום דיגיטלי עושים באהבה או לא עושים בכלל. ייתכן כי שמעתם בעבר את המשפט: "התוכן הוא המלך", יש מי שיודע לדקלם אותו ויש מי שיודע גם לכתוב אותו. אנו בטוקו דיגיטל, משרד פרסום דיגיטלי לעסקים, כותבים את התוכן בעצמנו ויודעים איך למתג אותו בצורה וויזואלית ומדויקת כך שתתאים לכל רשת ומדיה חברתית בה נבחר לפרסם.

נגן וידאו אודות שיווק דיגיטלי לעסקים - יותר לידים, יותר מכירות ויותר רווח
מחפשים משרד פרסום דיגיטלי?

משרד פרסום דיגיטלי לעסקים

טוקו דיגיטל היא חברת פרסום דיגיטלי המספקת מגוון שירותי דיגיטלי תחת קורת גג אחת. מבין שירותי החברה תוכלו לקבל שירותי SEO לעסקים, קידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן בגוגל, שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות, פרסום בטיקטוק, פרסום באינסטגרם, הפקת קורסים דיגיטליים ומוצרי מידע, ניהול מוניטין, בניית משפך שיווקי, פרסום כתבות יח"צ ועוד. אנו מזמינים אתכם לפנות אל משרד פרסום דיגיטלי עם ניסיון עשיר ומוניטין רב בשיווק דיגיטלי לעסקים.

שקיפות מלאה היא האג'נדה שלנו. אפשר לדבר על תוצאות ואפשר להראות אותם בשטח. לא סתם אומרים כי תמונה שווה אלף מילים. אנו מתמחים ביצירת תוכן שיווקי, פרסומות וידאו, קריאייטיב ותמונות שיעזרו במיתוג העסק שלכם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

לעסנו ולעסנו את עולם השיווק הדיגיטלי על בוריו ועדיין, גם אנחנו לומדים בכל יום משהו חדש. בנינו אתרים, תוכנות ומשחקים לעסקים, הפקנו סרטוני תדמית ואף בנינו קורסים דיגיטליים, והכל במטרה אחת; לספק ללקוח הקצה את התמורה הגבוהה ביותר להשקעה שלו – יותר תנועה, יותר לידים ומכירות.

עינת רוזנבליט
"טוקו דיגיטל בנו עבורי אתר חדש בתחום הייעוץ והנומרולוגיה, ועזרו לי במספר עבודות מורכבות בתחום פיתוח התוכנה תוך התאמה מלאה לצרכים שלי. קיבלתי יחס אישי ומקצועי לאורך כל הדרך."
עינת רוזנבליט
מאמנת להצלחה אישית ועסקית, פסיכונומרולוגית
רועי סלע
"פניתי לאופק, מנכ"ל טוקו דיגיטל שייקח על עצמו לשפר ולקדם את העסק שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. נבנה עבורנו אתר מכירות חדש שעזר לנו למכור יותר את הגלידות והשוקולדים שאנו מייצרים בעבודת יד. הנוכחות הדיגיטלית שלנו השתפרה במדיות החברתיות ובגוגל. אנו שמחים על היחס המקצועי והשירות האדיב שקיבלנו מהצוות לאורך כל הדרך."
רועי ואירנה
בעלים, שוקולוקו
אורי לוי
"הגענו לאופק זמן קצר לפני פרוץ מגפת הקורונה, במטרה לשווק ולפרסם את אולם האירועים שלנו. נענינו לגמישות מקצועית ותחושת מחויבות בתקופה המאתגרת של הקורונה. עלינו במיקומים בגוגל, העלינו קמפיין ברשתות החברתיות וקיבלנו יותר פניות רלוונטיות לעסק שלנו בתחום האירועים בתל אביב."
אורי לוי
שף ובעלים, אקוסטה
אורית של רפאל
"לפני כשנתיים התחלתי לעבוד על פרויקט אישי רחב ממדים בתחום המיסטיקה, הטארוט, והנומרולוגיה, משולב במשחקים אינטראקטיביים ובעיצוב ייחודי. טוקו דיגיטל בנו עבורי את האתר, קידמו אותו בגוגל וברשתות החברתיות והיום הוא אחד האתרים המובילים בתחומו. אשמח להודות באופן אישי לאופק ולצוות החברה על עבודתם המאומצת והיצירתיות שהפגינו לאורך כל הדרך. אין לי ספק שהם עוד יתרמו רבות לאתר בהמשך דרכו."
אורית של רפאל
מייסדת, אורית של רפאל
יובל
"במהלך הקורונה החלטתי להקים חנות אינטרנטית למכירת דגים עד הבית במקביל לחנות הדגים שאותה אני מנהל ברמת גן. בחרתי בטוקו דיגיטל לביצוע המשימה. הם הבינו מיד את הצרכים העסקיים שלי ובנו עבורי פלטפורמה מדויקת ונוחה לשימוש."
יובל טורם
מנכ"ל, סופרפיש
פנינית איתן
"היי, שמי פנינית, מנהלת תפעול ושיווק בחווית הרוכבים. נעזרתי בשירותי חברת טוקו דיגיטל לבניית אתר חדש בו אנו משווקים אטרקציות, גלמפינג ושירותי הסעדה. כמו כן, טוקו דיגיטל מנהלים בהצלחה את השיווק הדיגיטלי שלנו בגוגל וברשתות החברתיות. לאורך כל הדרך קיבלנו תמיכה, שירות מקצועי ויחס חם מצוות החברה ובהחלט הרגשנו כי יש על מי לסמוך.
חווית הרוכבים
מנהלת תפעול ושיווק, פנינית איתן
לירן
"פניתי לחברת טוקו דיגיטל במטרה לבנות אתר חדש בנושא התקנת פאנלים סולאריים. קיבלנו שירות מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך."
ליב אנרגיה
בעלים, לירן טלירד
אבי זרם
"אופק והצוות שלו בנו עבורי אתר בתחום הנדסת המים. האתר נבנה במקצועיות ובעמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, הם ביצעו קידום אורגני לאתר שלי שעזר לי בקידום מילות מפתח חשובות לדירוגים גבוהים בגוגל."
זרם מים הנדסה
בעלים, אבי
תחומי ההתמחות שלנו

1. קידום אתרים בגוגל

שירותי הליבה שלנו כוללים את אחד מאבני היסוד של קידום עסקים באינטרנט. קידום אתרים בגוגל נועד לעזור לעסק שלכם להופיע בכמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות עם סיכויי ההמרה הגבוהים ביותר. אם בעבר, יכולנו לצפות לתוצאות חיוביות תוך חצי שנה או שנה ויותר, כיום אפשר כבר לראות איך יותר ויותר בעלי עסקים שמבקשים לעשות קידום אתרים בגוגל מתחילים להופיע בעמוד הראשון בגוגל כבר בחודשי הקידום הראשונים (בדרך כלל 3-6 חודשים). 

2. פרסום ממומן בגוגל

אנו בטוקו דיגיטל מספקים שירותי פרסום ממומן בגוגל ומציגים את השירותים והמוצרים שלכם במנוע החיפוש המוביל בישראל בעולם. בפרסום הממומן המפרסם ישלם לבעל האתר או למפתח האפליקציה כדי להציג את המודעות שלו באתר שלהם בצורה של טקסט, מודעות תמונה ומודעות וידאו. את מודעות הטקסט תוכלו למצוא בחלקו העליון והתחתון של דפי התוצאות של מנוע החיפוש גוגל וגם בהודעות תיבת הג'ימייל.

3. פרסום ברשתות החברתיות

לא בכדי אומרים אנשי הפרסום הגדולים בתעשייה העולמית: "אם אתה לא שם אתה לא קיים". הפרסום ברשתות החברתיות הפך לאחד מאבני היסוד המרכזיים של כל עסק שרוצה לקבל כמה שיותר לידים רלוונטיים במחירים משתלמים. חשוב לציין כי כמו בכל תחום, אי אפשר להתחייב על תוצאות, אך לרוב אנו רואים כי הפרסום בפייסבוק, ביוטיוב ובטיקטוק למשל נחשב לזול יותר לעומת פרסום ממומן בגוגל. הדגש ברשתות החברתיות הוא הכתיבה השיווקית והקריאייטיב של הפרסומות, ואלו הם הדברים העיקריים שבהם אנו מתמחים.

נגן וידאו אודות שיווק ברשתות חברתיות

לא רק פרסום ושיווק דיגיטלי לעסקים

האמת תמיד נמצאת איי שם באמצע, בין האותיות הקטנות. זו שרבים מפספסים ולא תמיד מסוגלים לראות. האמת היא התוצאה של המציאות הסובייקטיבית של אותו הגולש שבחר להמשיך אתכם הלאה או שמא לפרוש כלעומת שבא. ברוב המקרים לא יהיה ברור מדוע זה כך, אך אנליסטים מקצועיים שיודעים כיצד לקרוא בין השורות, יוכלו להבין טוב יותר כיצד זה קרה.
בזמן שאלו ינסו להבין כיצד לפענח את התעלומה, אנו נתמקד בדבר האחד והיחיד, שיפור יחס ההמרה. נייצר קראייטיב המבוסס טקסט, תמונות וסרטונים שיווקיים ונבנה לכם מיתוג דיגיטלי מנצח.
תראו, אנחנו לא סתם בוחרים להלאות אתכם בפרטים טכניים כגון מספר כוסות הקפה ששתינו במשרד. אנו נראה לכם בדיוק כיצד הבוסט היומיומי של הקפאין ששתינו עזר לנו לייצר עבורכם תוכן ייחודי שנכתב והתפרסם בזמן הנכון, במקום הנכון והכי חשוב, בשפה הנכונה.
משרד פרסום דיגיטלי
מתי בפעם האחרונה כתבו לכם תוכן איכותי שנכתב בשפת הלקוח והופק במיוחד במדיות שונות עבור קהל היעד הרלוונטי ביותר?
הפרסום הדיגיטלי מבוסס ברובו על הארדסל, מכירה קשה בשפת העם. הדבר דומה לרוכל בשוק שזועק לכם בקול רם: "שתיים בעשר". לא ניכנס כרגע לדיון האם זה עובד, אך נוכל כולנו להסכים על כך כי ללקוחות רבים הטון הזה פשוט צורם, לעין ולאוזן.
אנו דוגלים בשיטת המכירה הרכה, הישירה והבלתי ישירה. כזו שקלה יותר לעיכול, ונעימה יותר לשיווק בכל המשתמע מכך.

איך להגדיל מכירות ולסגור יותר עסקאות?

אם אתם מבינים מה הלקוח שלכם באמת רוצה ומה הכי חשוב לו, תוכלו להשתמש בידע זה ולזקק אותו לסדרה של תוכן שיווקי שימשיך לזרום בכל ערוצי הפרסום והנכסים הדיגיטליים שנמצאים בבעלותכם. כך למשל, פרסום בטיקטוק מול פרסום בפייסבוק או באינסטגרם ידרוש מכם לייצר אסטרטגית תוכן ממוקדת כך שבכל פלטפורמה תוכלו למצוא את הקהלים המדויקים ביותר לעסק שלכם.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך?
ליווי וייעוץ להקמת נכס דיגיטלי
יצירה והפקת תוכן לימודי ועשיר
הפקת קורס דיגיטלי
פלטפורמות דיגיטליות
עריכת סאונד ופסי קול לקורסים
קידום אורגני למוצרים דיגיטליים
כתיבת תוכן שיווקי וקופירייטינג
הפקת סרטונים אינטראקטיביים
עריכת וידאו בחדר העריכה
שירותי קריינות מקצועית
שיווק ופרסום ברשתות חברתיות
קידום סרטונים ברשת
בניית משפך שיווקי
צילום באולפן הקלטות מקצועי
פרזנטורים לקורסים דיגיטליים
טריילרים, פרסומות וטיזרים
לאחרונה העלינו לאוויר את הקורס הדיגיטלי הראשון של אורית של רפאל, לקוחה של חברת טוקו דיגיטל. הקורס המלא עלה למערכת אחסון הקורסים של סקולר, מבית רב מסר. הקורס כולל אנימציה, תמלול, פרומו לכל שיעור, תוכן עניינים אינטראקטיבי, עריכת פס קול וניקוי רעשים, פלטפורמה לאחסון הסרטונים ועוד.
שאלות נפוצות

פרסום ממומן בגוגל, פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום בטיקטוק, פרסום באינסטגרם, פרסום ביוטיוב, פרסום בלינקדאין, פרסום כתבות יח"צ באתרי החדשות המובילים, פרסום באאוטבריין ובטאבולה.

תראו, בכל הנוגע לשירותי פרסום דיגיטליים, אנחנו מדברים בתוצאות. אנו לומדים היטב את העסק שלכם, אודות השירותים והמוצרים שלכם, ומייצרים פרסומות יצירתיות ברשתות החברתיות שפשוט אי אפשר להתעלם מהם. 

התשובה הקצרה היא: זה תלוי. לכל עסק יש מטרות ויעדים אחרים. חלקם דומים וחלקם שונים. ישנם בעלי עסקים שנמליץ להם לפרסם את העסק שלהם בגוגל, בעוד שאחרים יתאימו יותר לרשתות החברתיות. אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים בטופס המופיע כאן באתר ולקבל שיחת ייעוץ ללא עלות הכוללת אסטרטגית שיווק בהתאמה אישית שמומלצת לעסק שלכם. 

מחיר שירותי פרסום ברשתות החברתיות משתנה בהתאם למדיית הפרסום כגון גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק ומושפע גם מתחום העיסוק ורמת התחרותיות שלו. מחירי הפרסום מתחחילים ב-1,500 שקלים בחודש ויותר. אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים בטופס המופיע כאן ולקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית לעסק שלכם.

אנחנו טוקו דיגיטל, משרד פרסום דיגיטלי שמתמחה בשיווק ופרסום לקוחות שרוצים לקבל יותר לקוחות פוטנציאלים איכותיים לעסק שלהם. אנו מתמחים בקידום אתרים בגוגל ופרסום ממומן ברשתות החברתיות.

כלי נגישות