fbpx

מה זה NFT ART

מה זה NFT ART, איך משתמשים בו ואיך זה באמת עובד? NFT הם אסימונים שאינם ניתנים לשינוי, הם צורה חדשה של יצירות אמנות דיגיטליות שאפשר לקנות ולסחור באמצעות טכנולוגיית ה-Blockchain. הם שונים מרוב יצירות האמנות הדיגיטליות מכיוון שלהן תמיד תהיה בעלות אחת וייחודית.

למעשה, מדובר באסימון בעלות המוכיח בעלות על נכס הדיגיטלי, יצירת אומנות או כל דבר מה שאפשר למכור הן באופן פיזי והן דיגיטלי. ניתן לסחור ולהחליף אותם בצורה דומה למניה רגילה, אך יש להם ערך שונה מכיוון שלא ניתן לפרק אותם לחלקים קטנים יותר.
מקדמים עניינים

אז מה זה NFT ART

אם שאלתם מה זה NFT, נשמח לעשות לכם קצת סדר. אסימונים דיגיטליים מסוג NFT אינם ניתנים לשינוי ממש כמו נכס קריפטו, ביטקוין, אתריום ומטבעות דיגיטליים נוספים. האסימונים הללו אינם ניתנים להחלפה עם אסימונים אחרים באותה רשת, הם יחידים במינם ולא ניתן לשכפל אותם או להרוס אותם בשום דרך. ה-NFT מהווים ייצוג דיגיטלי של נכס ייחודי שבבעלותכם. האסימון מתייחס לתעודה דיגיטלית, אותה מקבל הרוכש ומאוחסנת במסד נתונים מבוזר ומאובטח הנקרא בלוקצ'יין.

מצאנו עבורכם גם סרטון מצחיק שמסביר בקצרה מה זה NFT:

אסימון NFT הוא סוג חדש של נכס דיגיטלי שאפשר לרכוש באינטרנט שעובד בטכנולוגיית הבלוקצ'יין. הוא מאפשר לאנשים לקבל בעלות מוחלטת על פריטים דיגיטליים וגם פריטים פיזיים שקיימים בעולם האמיתי אבל להם יש ייצוג דיגיטלי נלווה בבלוקצ'יין.

הדוגמה הטובה ביותר ל-NFT היא CryptoKitties משחק שבו השחקנים יכולים לקנות, למכור ולסחור בחתולים וירטואליים ולגדל אותם ממש כמו הטמגוצ'י. החתולים מהווים ייצוג דיגיטלי ווירטואלי של NFT.

במקרה זה מדובר במסחר של נכס דיגיטלי מסוג משחקי וידאו בבלוקצ'יין, אך ניתן גם לקנות ולמכור NFT עם כל סוג של נכס דיגיטלי החל מפריט פיזי, למניה בחברה, לכרטיס לאירוע, תעודות, רישיונות, פריטי אספנות וירטואליים או אפילו רעיון.

הנה לכם מספר דוגמאות ל-NFT מהעולם האמיתי:

משחק קלפים אספנות עשוי להיות אסימון שאינו ניתן לשינוי עבור כל קלף במשחק. אם יש לך כרטיס ספציפי, אז אתה לא יכול להחליף אותו עבור כל כרטיס אחר במשחק.
בעלות על נכסים פיזיים כמו מכוניות או בתים. הם יכולים גם לייצג נכסים דיגיטליים כמו פריטי משחק וידאו ומטבעות במשחק.
מה זה NFT
מה זה NFT ואיך מרוויחים מזה כסף

רגע, לא הבנתי, מה הרעיון המרכזי של השימוש ב-NFT

הרעיון מאחורי NFTs הוא ליצור אסימון המייצג נכס או פריט דיגיטלי ייחודי. אסימונים יכולים לייצג כל דבר, החל במשחקי וידאו ועד מניות, אג"ח ונכסים יקרי ערך אחרים. לדוגמה, אם אתה משחק משחק עם חברך ומקבל ערכת שריון (פריט דיגיטלי במשחק) והחבר שלך קיבל חרב חדה ומבריקה שאתה כל כך רוצה, תוכלו להחליף האחד עם השני את ערכת השריון באמצעות השימוש בטכנולוגיית ה-Blockchain וה-NFT.
רק בחודש שעבר, קובץ תמונה מסוג jpeg בודד נמכר ב-69 מיליון דולר. ה-NBA מוכר בעזרת ה-NFT רגעים קטנים של משחקי כדורסל בשווי כולל של מאות אלפי דולרים. הסיפור הזה הוא הרבה יותר גדול מקובץ גיף של חתול בשווי 2 מיליון שקלים או ציוץ בטוויטר בעלות עשרה מיליון שקלים.
הסיפור הוא על פסיכולוגיה אנושית וכיצד הדרך בה אנו מעריכים דברים משתנה בגלל הטכנולוגיה. טכנולוגיה שחלק מהאנשים חושבים שעוד עשויה לחולל מהפכה בחברה שלנו.
בניגוד לכסף מזומן, אותו אפשר להחליף ולהמיר בקלות, ה- nft מייצג אסימון שאינו ניתן לשינוי בדיוק כמו האסימונים בקזינו, הזהב של דולר, או נקודות נאמנות של הנוסע המתמיד. מה שהופך כל אסימון שאינו בר תחליף לייחודי, אלו הם התכונות והמאפיינים הוויוזיואלים ו\או הפונקציונליים שלו.

האם NFT הוא נכס דיגיטלי?

ה-NFT הוא למעשה נכס דיגיטלי שניתן להחזיק ולסחור בו, אך לא ניתן להעתיק או לשכפל אותו. המונח "לא ניתן לשינוי" פירושו שלכל אסימון יש תכונות שונות שהופכות אותו לייחודי מאסימונים אחרים מאותו סוג.

אסימון שאינו בר תחליף הוא סוג חדש של אסימון קריפטו שאינו מיועד להיות מטבע. הוא יכול לייצג כל סוג של נכס בעולם האמיתי כמו זהב, כסף, יצירות אמנות, או אפילו נדל"ן והוא נמצא בבעלותו של אדם אחד בלבד בו זמנית. בניגוד למטבעות קריפטוגרפיים, את ה-NFT אי אפשר לכרות באמצעות טכנולוגיית הבלוקצ'יין. מסתמן כי בעתיד הם יהפכו פופולריים יותר עם צמיחת טכנולוגיית הבלוקצ'יין מכיוון שהם מבוזרים ואינם ניתנים לשליטה על ידי ישות אחת.

ה – NFT יכולים לשמש כדי לייצג בעלות על נכס כמו CryptoKitties ויכולים להיות בעלי ערך מהותי בפני עצמם כמו בתקן הזהב, והם יכולים לשמש גם כחלק מכלכלת המשחק, ממש כמו במשחק Fortnite. הם משמשים בדרך כלל עבור פריטי אספנות דיגיטליים, אבל הם יכולים לשמש גם עבור דברים אחרים כמו פריטים וירטואליים או פריטים במשחק.
NFTs הם יותר מסתם ייצוג פשוט של פריט. הם יכולים גם להחזיק מידע על הפריט שהוא מייצג, כגון נדירותו וזכויות הבעלות שלו. המשמעות היא שאפשר להשתמש ב-NFT כדי ליצור אסימונים נדירים ולספק דרך לשחקנים לסחור בפריטים שלהם.

ידעתם ש NFTs נקראים גם פריטי אספנות קריפטו, פריטי קריפטו ואספנות קריפטו?
המונח "קריפטו-איסוף" שימש לראשונה במשחק Spells of Genesis ב-2015.

האם ניתן להשתמש ב-NFTS במטאוורס?

ה-NFT נחלק לשניים: NFT פונקציונליים וNFT שאינם פונקציונליים. אלו הפונקציונליים מאפשרים לבעליו לקבל הטבות נוספות מלבד אחזקת שטר הבעלות על יצירת האומנות עצמה. ניתן להשתמש בהם במטאוורס כ-In Game Content. כלומר, כסף וירטואלי, דמויות ופרטי לבוש קוסמטיים/פונקציונליים, שיפור יכולות הדמות שלך במטאוורס לצד הטבות אקסקלוסיביות של בעליו הרשמיים של ה-NFT הרלוונטי לפרוייקט.

מה משפיע על עליית המחיר של NFT?

כמו בכל תחום, גם מחירו של ה-NFT מושפע מביקוש והיצע, שיווק ופרסום הפרויקט, האנשים שעומדים בראשו, מוניטין האמן, תיק העבודות שלו, משפיעני רשת וכד'. ישנם פרוייקטים רבים שהסתמנו מראש כהצלחה וברגע האמת כשלו, וישנם גם פרוייקטים שהפתיעו לטובה והצליחו להרוויח הרבה מאוד כסף כתוצאה ממכירת יצירות האומנות שלהם לאספנים. 

ג'סטין ביבר, קווין הארט, Tekashi69, לינדזי לוהן, גארי וי, פלויד מייוות'ר:
מה קרה אחרי שהם שחררו את פרויקטי ה-NFT שלהם?

האם אפשר להתעשר ממכירת NFT?

כמו בשוק ההון, גם ב-NFT ישנן השקעות קטנות עם סיכוי גבוה יחסית להרוויח בקטן, לצד השקעות בסכומים גבוהים יותר כדי להרוויח הרבה; אך להן יש גם סיכון גבוה. אם אתם מתחילים בהשקעות NFT, אנו ממליצים לכם לסחור ביצירות אומנות דיגיטליות בפרויקטים קטנים יותר, וכך לסכן כמה שפחות את הכסף שלכם. לאחר שתעשו מספר מכירות, תוכלו בהדרגה להשקיע בפרוייקטים גדולים יותר ואף להתעשר מהם גם בטווח הארוך. 

פלטפורמות מסחר ב-NFT ART

אם יש לכם פריטי אספנות דיגיטליים, תוכלו לסחור בהם באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים בפלטפורמות מסחר ב-NFT. אנו ממליצים לכם להתחיל עם OpenSea, זירת מסחר לקניה ומכירת NFT.
NFT מייצג בעלות על נכס דיגיטלי ייחודי, בדיוק כמו פריטי אספנות נדירים השווים הרבה יותר מאשר הפריטים הרגילים. לדוגמה: קלפי פוקימון, קלפי סופרגול, משחקי מחשב ישנים ונדירים, פריטים פיזיים ודיגיטליים ממהדורות מוגבלות לאספנים בלבד וכן הלאה.
ה-NFT אינו מוגבל לתעשיית הגיימינג והמשחקים בלבד אלא בכל תחום שבו אנשים רואים בפריט זה או אחר בעל ערך ששווה להם לשלם עליו, בייחוד שאין עוד כמותו לאף אחד אחר.
אין לבלבל בין NFTs לבין נכסים כגון מניות ואג"ח. כאשר אתה קונה מניה או אג"ח, הם מייצגים מניות בחברה והערך יכול לעלות או לרדת בהתאם למצב החברה. בעוד שעם NFT הערך שלהם מתאים ישירות למה שאנשים מוכנים לשלם עבורם בשוק.

אסטרטגיות שיווק NFT בחינם

אם יש לכם פריטי אומנות דיגיטליים שאתם הבעלים והיוצרים הרשמיים שלהם, או כל דבר מה שתרצו למכור למרבה במחיר, אנו ממליצים להתחיל עם שיווק NFT בחינם, דרך פרופיל הפייסבוק שלכם, עמוד או קבוצה רלוונטיים שבבעלותכם.
אינסטגרם וטיקטוק יעזרו לכם להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאלים שייתכן שיגלו עניין בפריטי ה-NFT שלכם. עם קצת עבודת מחקר מתחרים, תוכלו למצוא את הדרך המדויקת ביותר לפרסם פוסט שיווקי עם ההאשטגים הרלוונטיים, מילות המפתח והתיאור שכבר יעשו את רוב העבודה בשבילכם.
אם יש בבעלותכם כבר נכסים דיגיטליים ברשתות החברתיות, תוכלו להשתמש גם בהן, ללא כל תשלום נוסף. העלו סרטון הסבר ליוטיוב ולפייסבוק, צייצו בטוויטר (בעיקר לקהל דובר אנגלית) והפיצו את הבשורה לכמה שיותר אנשים.
רוצים לקנות ולמכור יצירות אומנות, פריטי אספנות ודברי NFT שלכם? לשעת ייעוץ על קנייה ומכירת NFT מוזמנים ליצור עמנו קשר.
הידעתם? NFT – אסימונים שאינם ניתנים לשינוי שונים ממטבעות קריפטוגרפיים סחירים כמו ביטקוין מכיוון שלכל אחד יש מזהה ייחודי משלו שלא ניתן לשכפל. זה הופך אותם למאובטחים יותר ממטבעות קריפטוגרפיים אחרים, שניתן לשכפל בקלות בפעולת העתקה והדבקה פשוטה.

קורס מסחר ב-NFT

האם תמיד חלמתם ללמוד מקרוב את סודות המסחר ב-NFT? לראשונה, קורס מסחר ב-NFT בהתאמה אישית למתחילים ולמתקדמים. בקורס תלמדו איך לסחור ב-NFT, איך לקנות ולמכור יצירות אומנות דיגיטליות במחירים אטרקטיביים, כל הכלים והתוכנות שכל סוחר מתחיל חייב להכיר.

אנו בחברת טוקו דיגיטל מעבירים קורסים והדרכות בנושא מכירת NFT, איך עושים כסף מאומנות דיגיטלית, איך לקנות NFT במחיר הנמוך ביותר בשוק, קורס מסחר ב-NFT, הדרכות על עולם הקריפטו.

אנו בחברת טוקו דיגיטל מעבירים קורסים והדרכות בנושא מכירת NFT, איך עושים כסף מאומנות דיגיטלית, איך לקנות NFT במחיר הנמוך ביותר בשוק, קורס מסחר ב-NFT, הדרכות על עולם הקריפטו.

קורס ה-NFT האולטימטיבי: מתחילים עד מתקדמים קנייה, מכירה ויצירת NFTs למסחר

במהלך הקורס הזה, תראה איך מקבלים במתנה NFT מתוך פרויקט מסחרי ואיך בסופו של דבר גם מוכרים אותו ברווח של יותר מ-$5,000. (זכרו שאין הבטחות לכסף קל). בנוסף לזה, תוכלו לראות גם עסקה שהניבה רווח של יותר מ-300$.
כיצד לקנות ולמכור NFT ב-Opensea.io למתחילים – טיפים וטריקים שכל סוחר מתחיל צריך לדעת. בקורס תלמדו את סודות ה-NFT שיאפשרו לכם להרוויח כסף באמצעות מודל עסקי וחכם בטכנולוגיית הבלוקצ'יין.

מה תלמדו בקורס NFT?

  1. יסודות ה-NFT ואיך הם פועלים
  2. השווקים המובילים בתעשייה בהם נמכרים אוספי ה-NFT הגדולים ביותר
  3. מה זה עמלות גז
  4. איך מגדירים את ארנק הקריפטו שלכם ומפקידים בו כסף
  5. איך קונים את ה-NFT הראשון שלכם
  6. איך להיות בין הראשונים שידעו על פרויקטיים גדולים ומובילים של NFT?
  7. איך נכנסים לרשימה הלבנה בפרוייקטים המובילים?
  8. הונאות NFT שכדאי להיזהר מהן
  9. איך מוכרים ?NFTs
  10. כיצד ליצור NFT מאפס
  11. איך לסחור ב-NFT בשוק
נשמח לשבת אתכם לכוס קפה ולגלות ביחד 
 
כיצד נשפר את העסק שלכם
תתקשרו אלינו, תכתבו לנו או תדפקו בדלתינו.
נשמח לשבת אתכם לכוס קפה ולגלות 
 
כיצד נשפר את העסק שלכם
תתקשרו אלינו, תכתבו לנו או תדפקו בדלתינו.

שאלות נפוצות

NFTs הם בעלי ערך מכיוון שהם מאמתים את האותנטיות של נכס שאינו ניתן לשינוי. זה הופך את הנכסים הללו לייחודיים ומיוחדים. לדוגמה, הציורים של פיקאסו אינם ניתנים לשינוי. בעוד שכל אחד יכול לעשות עותקים של ציוריו, הציור המקורי נותר חסר תחליף וייחודי.

1.בחרו את ה-NFT שברצונכם לקנות מתוך ה-MARKET
2. צרו ארנק מטבעות קריפטוגרפיים תואם לסוג המטבע.
3. הטעינו את הארנק שלכם במטבעות דיגיטליים.
4. חברו את הארנק שלכם ל-MARKET.
5. רכשו את ה-NFT הראשון שלכם מה-MARKET
6. אשרו את העברת ה-NFT לארנק הדיגיטלי שלכם.

המטבעות הדיגיטליים הפופולריים ביותר בשוק ה-NFT הם מטבע האטריום (ETH) והסולנה (SOL), אך ישנם עוד סוגי מטבעות דיגיטליים נוספים שאיתם משתמשים לרכישת NFT ברחבי העולם.

קולקציה של פריטי NFT שנוצרו באופן אקראי, נעים בין כ-100 ל-100,000 פריטים. העלות של יצירת אחת יכול להיות בין $150 ל $10,000, תלוי בעבודה הכרוכה בכך.

העלות הממוצעת של יצירת NFT בודדת בכל אחד מהפרויקטים המובילים בשוק היא מעל ל-10,000$.

ארנק מטבעות קריפטוגרפיים הוא מכשיר או תוכנית המאחסנים את מפתחות המטבעות שלך ומאפשרים לך לגשת למטבעות שלך כדי לרכוש NFT, פרטי אומנות והשקעות במטבעות דיגיטליים.

הארנקים מכילים מפתח ציבורי (כתובת הארנק) והמפתחות הפרטיים הדרושים לחתימה על עסקאות מטבע קריפטוגרפי