כתיבת ספרים דיגיטליים
כתיבת ספר דיגיטלי – מבנה הספר
עמוד 1
העמוד הראשון של ספר דיגיטלי יהיה בדרך כלל הכריכה. על גבי כריכת הספר נוכל לראות את שמו, שם הכותב, משפט סלוגן ומשפט טיזר קצר, תמונה או איור המרמזים על תוכן הספר.
עמוד 2
בעמוד השני נכתוב את שם הספר, פסקת טיזר, קרדיטים וזכויות יוצרים.
עמוד 3
בעמוד השלישי נכתוב את תוכן העניינים של הספר. נפתח בפסקת הסבר קצרה שתניע את הקורא לפעולה, או במילים אחרות; למה אתה מחכה? תתחיל לקרוא. בכל שורה נכתוב את ראשי הפרקים, לצדם יופיעו נקודות ומספר העמוד. כך למשל, אם נרצה לכתוב את המדריך המלא להכנת ספר דיגיטלי בקלות, זה יראה פחות או יותר כך:
כתיבת ספר דיגיטלי …………………………………………………………………4
מבנה הספר …………………………………………………………………………5
ראש פרק 1 …………………………………………………………………………6
ראש פרק 2…………………………………………………………………………25
ראש פרק 3…………………………………………………………………………50
לסיום………………………………………………………………………………….250
הסוף הוא רק ההתחלה
ומה זה אומר בתכל'ס?
כדאי להקדיש את השורות הראשונות בפרק הסיום בכך שתסכמו עבורו את הדרך שעבר, הכלים שלמד ועיקרי הדברים שטוב יהיה אם יזכור, ישנן ויישם אותם. בשורה התחתונה תוכלו להציע לו להרחיב את ארגז הכלים שקיבל ולרכוש מכם מוצר או שירות נוסף שיוכל לעזור לו להמשיך במסע, מרגע זה ואילך. זה יכול להיות ספר דיגיטלי נוסף, אולי קורס וידאו, ליווי מקצועי אישי או קבוצתי וכן הלאה.
כתיבת ספר דיגיטלי ואינטראקטיבי
הספר כבר מזמן אינו רק דף לבן, טקסט וכמה תמונות פה ושם. אם אתם מחפשים הזדמנות אמיתית שתגדל עבורכם את תזרים המזומנים, תהפוך אתכם למובילי דעה וגם תייצר עבורכם הכנסה נוספת, הדרך הטובה ביותר ליישם אותם הלכה למעשה היא באמצעות השתלת מסרים סמויים ופקודות (באופן אתי כמובן) שיניעו אותם להתמקד במה שחשוב לכם שיהיה חשוב עבורם.
כך, למעשה אתם יכולים להתמקד במתן ערך נתפס גבוה בעיני הקורא וגם לאזכר הצלחות של לקוחות, לפני ואחרי שרכשו את המוצר או השירות שלכם.
אין הנחתום מעיד על ספרו
- יצירת רווח מיידי מכתיבת ספר דיגיטלי
- בניית מיתוג לעסק שלכם, בעיני הלקוחות שלכם, אלו שרכשו את הספר ואלו שרק מתעניינים
- בניית אוטוריטה בתחומכם, גם בעיני הקולגות שלכם
- הגדלת המכירות של המוצרים והשירותים שלכם
אפסלים, אפסלים, אפסלים
כמה באמת שווה הספר שלכם? 97 שקלים? 127 שקלים? אולי 197 שקלים? לא סתם כתבנו את המילה אפסל (upsell) 3 פעמים. אפסל היא הדרך שלכם להגדיל את עגלת הקניות של הלקוח שלכם. כך למשל, אם הלקוח רכש מכם סמרטפון חדש, תוכלו להציע לו גם מטען קיר, מטען לרכב או אולי מגן זכוכית עוצמתי. אנו משתמשים בטכניקה זו, ברגעים הקריטיים ביותר בעת תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח. הכה בברזל בעודו חם; זכרו כי המטרה המיידית שלכם היא לגרום לקוראים שלכם לרכוש מכם מוצרי המשך, בזמן שהשארתם להם טעם של עוד.
וזה באמת פרייסלס
אם הצלחתם לחסוך לקוראים שלכם זמן, כסף וכאב או אם הצלחתם לפתור עבורו בעיה אמיתית שמטרידה אותו, תוכלו להיות בטוחים בכך שהוא יהיה מוכן לשלם כמעט כל מחיר כדי שתעזרו לו להשיג את היעד שלו או להגשים את החלום שלו מא' ועד ת'.
סוף דבר?
אנחנו מאמינים שאם הגעתם עד כאן, למדתם את אבני היסוד שעומדים מאחורי הכנת ספר דיגיטלי לבניית מותג מנצח והבנתם כיצד לנצל את היתרון היחסי שלכם על פני המתחרים שלכם ברשת ובדיגיטל.
כתיבת ספר דיגיטלי מתיאוריה לפרקטיקה
וגם ספר דיגיטלי על סטרואידים?
אם יש לך כבר ספר דיגיטלי משלך, אנחנו מברכים אותך על כך שקיבלת את ההחלטה הנכונה ביותר לעסק שלך. עכשיו עצור הכול וחשוב לרגע אחד, מה הפוטנציאל האמיתי של הידע שנכתב בדיו הסתרים עמוק בספר שלך? תן לנו להוציא אותו משם ולזקק אותו עבורך.
עכשיו תכניס 1997 יותר מסך כולל של 97.
נשמח לעזור לך להפוך את מילות הקסם שלך לערוץ טלוויזיה פרטי עבור הלקוחות שלך. טוב, אולי קצת הגזמנו עם המילים, אבל לא זו המטרה? במילים אחרות, נעזור לך להפוך את הספר דיגיטלי שלך לקורס וידאו רווחי במיוחד שמייצר הכנסה פסיבית נוספת בכל חודש.
מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך?
- הכנת ספר דיגיטלי מא' ועד ת'
- יצירת ספר דיגיטלי עם קול
- כתיבת מדריך דיגיטלי כמוצר מתנה
- תמלול הקלטות לספר דיגיטלי
- יצירת ספר דיגיטלי מסרטונים
- יצירת סרטונים מספר דיגיטלי
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.
צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.