fbpx

כתיבת מאמרי SEO למתחילים

אחד הדברים החשובים בכתיבת מאמרי SEO למתחילים הוא לכתוב מאמרים המבוססים על מילות מפתח שאותם נרצה לקדם בגוגל. במאמר זה נסביר את כללי הברזל לכתיבת מאמרי קידום אתרים למתחילים ומה ההבדל בכלל בין מאמרי SEO למאמרים מקצועיים ושיווקיים.
מקדמים עניינים

כתיבת מאמרי SEO למתחילים – לא מה שחשבתם

לפני שתשבו לכתוב את מאמר ה-SEO הראשון שלכם, חשוב שנסביר קודם את הלוגיקה שמאחורי הכתיבה. בעבר, היה נהוג לחשוב כי צריך לכתוב את המאמרים לגוגל ולא לגולשים. הנחת יסוד זו שגויה מיסודה, ואף על פי שאפשר היה 'לכתוב לגוגל' ולהתקדם במנוע החיפוש, היום כבר לא תוכלו לעלות על הגל בקלות, בלי הגיון, קונטקסט, הקשר ורלוונטיות לגולשים.

כתיבת מאמרי SEO למתחילים
מקובל לחשוב כי כתיבת מאמרי SEO פשוטה וקלה יותר ליישום ביחס לכתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרי דעה או תחקירים. הבשורות הטובות הן שבאמת קל יותר לכתוב אותם, הטובות פחות הן שהיום קשה יותר לקדם אתר בגוגל באמצעות כתיבת מאמר SEO פשוט שהאדם הסביר היה מדלג עליו בלי לחשוב בכלל פעמיים.

איך לכתוב מאמרי SEO גם אם אתם לא כותבי תוכן מקצועיים?

כתיבת מאמרי קידום אתרים מבוססת על כתיבת תוכן המבוסס מילות מפתח. לדוגמה, בכתבה זו בחרנו לקדם את הביטוי: 'כתיבת מאמרי SEO'. שימו לב כי גם אתם הגולשים וגם גוגל כמנוע חיפוש שיודע לסרוק אתרים באמצעות סריקת הטקסטים, ברור בדיוק מה נושא הכתבה. הסיבה לכך היא החזרתיות של מילת המפתח שבחרנו לקדם באופן טבעי בכותרת הראשית, בכותרות המשנה ובטקסט. כך, אנחנו יכולים להיות בטוחים כי כל הצדדים יודעים להבדיל בין העיקר לטפל.

אם היינו יכולים לסכם במשפט אחד את ההבדל שבין כתיבת מאמרי קידום אתרים ובין כתיבת מאמרים מקצועיים, היינו אומרים כי מאמרי קידום אתרים מעבירים את המסר עם ערך אך בערך, ליד לא בדיוק. כאשר אתם קוראים מאמר מקצועי אתם יוצאים עם סל של ידע שיעזור לכם להתקדם רחוק יותר לעבר המטרה שבגנה החלטתם לקרוא את המאמר מלכתחילה.

נגן וידאו אודות כתיבת מאמרים

האם כתיבת מאמרי SEO יכולים לעזור לאתר שלי להתקדם בגוגל?

בהחלט כן! אך צריך לדעת איך לעשות את זה נכון. במקרים רבים נתקלנו במאמרי קידום אתרים שהתעלו בהרבה על מאמרי שיווקיים שקראנו, וזו גם הסיבה המרכזית שאלו הצליחו להתקדם בגוגל ולעקוף את המתחרים שלהם מהר יותר. קשה יותר לבחון את איכות המאמר בעיניים לא מקצועיות, אך אם ניחנתם בכישורי כתיבת תוכן, ייתכן מאוד כי עם הזמן תגלו שיש לכם כוחות על נסתרים לכתיבת מאמרי SEO שיזניקו את האתר שלכם אל המקום הראשון בגוגל.

כמה מאמרים אצטרך לכתוב כדי להגיע למקום הראשון?

זה תלוי מאוד בתחרותיות של התחום מצד אחד, ובבחירת מילות המפתח מצד שני. כך למשל, אם תרצו לקדם את הביטוי "כתיבת מאמרי קידום אתרים בקליק אחד" כנראה לא תצטרכו מספר רב של כתבות תוכן כדי להגיע למקום הראשון בגוגל. במקרה ריאלי יותר, כשנבחר לקדם ביטוי תחרותי, ייתכן שנצטרך לכתוב כמה עשרות מאמרי SEO פשוטים יחסית, או לשקול אולי לכתוב כמה מאמרי תוכן מקצועיים ולהגיע לעמוד הראשון מהר יותר.

לסיכום המאמר כתיבת מאמרי SEO למתחילים, כדי שתוכלו לכתוב מאמרי קידום אתרים בקלות, בחרו מילות מפתח שנחשבים לתחרותיות פחות, וכתבו מאמרי קידום אתרים לאתר שלכם. השתמשו בהם לבלוג או לעמודי תוכן פנימיים ושתפו אותנו באילו ביטויים הצלחתם להתקדם בגוגל.

אנו בחברת טוקו דיגיטל מספקים שירותי קידום אתרים מקיף הכולל:

  1. קידום טכני של אתר אינטרנט
  2. כתיבת מאמרים ותוכן שיווקי
  3. שיפור מהירות האתר
  4. הטמעת תוספי נגישות
  5. שיפור חווית המשתמש באתר
  6. הטמעת קישורים פנימיים
  7. הטמעת קישורים חיצוניים
  8. הטמעת מדיה
  9. הפקת תוכן אינטראקטיבי למשתמש

נשמח לספק עבורכם שירותי קידום אתרים שיעזרו לכם להגיע לעמוד הראשון בגוגל במבחר מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלכם. אם אתם רוצים שנתכנן וניישם עבורכם אסטרטגיה לכתיבת מאמרי SEO לקידום אורגני של האתר שלכם, אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים בטופס המופיע כאן למטה.

רוצים שנכתוב לכם 
 
מאמרי SEO לאתר?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

נושאים קשורים
רוצים שנכתוב לכם 
 
מאמרי SEO לאתר?

צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעזור לכם.

כלי נגישות