fbpx

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים הוא דרך מצוינת לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולהניע יותר מכירות. עם גוגל אדס עסקים יכולים ליצור קמפיינים יעילים המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. הם יכולים גם להשתמש באפשרויות מיקוד מתקדמות המאפשרות להם להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

מקדמים עניינים

פרסום בגוגל לעסקים שרוצים תוצאות

פרסום בגוגל לעסקים מאפשר לנו ליצור מודעות המותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות של בעלי עסקים, וזה גם עוזר לנו לעקוב אחר תוצאות הקמפיינים. עם הפרסום בגוגל, עסקים יכולים להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות שלהם. כמו כן, עסקים יכולים להשתמש בפלטפורמה זו כדי לבדוק אסטרטגיות שונות ולראות אילו מהן עובדות הכי טוב עבורם. זה הופך את הפרסום בגוגל לעסקים לכלי רב עוצמה עבור כל עסק המבקש למקסם את הנוכחות המקוונת שלו.

נגן וידאו

פרסום עסק בגוגל

פרסום עסק בגוגל יכול להיות דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות. עם האסטרטגיות והכלים הנכונים, עסקים יכולים למנף את רשת המשתמשים העצומה של גוגל כדי ליצור יותר נראות עבור המוצרים והשירותים שלהם. כמו כן, הם יכולים להשתמש באפשרויות מיקוד שונות כדי להציג את המודעות שלהם רק לקהל הרלוונטי ביותר. על ידי ניצול כל התכונות הללו, עסקים יכולים למקסם את החזר ההשקעה שלהם בגוגל אדס ולקבל את התוצאות הטובות ביותר מהקמפיינים שלהם.

גוגל אדס הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים למקד את המודעות שלהם לאנשים הנכונים, בזמן הנכון ובמקום הנכון. עם גוגל אדס, עסקים יכולים ליצור מודעות שמופיעות כאשר אנשים מחפשים מונחים או ביטויים רלוונטיים הקשורים לעסק שלהם. עסקים יכולים גם להשתמש בגוגל אדס כדי למקד לקהלים ספציפיים, כגון מיקום או קבוצת גיל, ולמדוד את מידת היעילות של הקמפיינים שלהם באמצעות ניתוח מפורט. פרסום עסק בגוגל הוא דרך מצוינת להבחין באינטרנט ולהגדיל את המכירות.

פרסום בגוגל ממומן

גוגל אדס גם מציעה לעסקים את ההזדמנות לבדוק קמפיינים שונים ולהתאים את האסטרטגיות שלהם לפי הצורך. זה מאפשר להם לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם להחזר השקעה מרבי, ולהבטיח שהם מפיקים את המרב ממאמצי הפרסום שלהם.

פרסום עסק בגוגל מאפשר לנו ליצור קמפיינים שממקדים ללקוחות על סמך התנהגות החיפוש ותחומי העניין שלהם. הפרסום הממומן מבוסס תוצאות ועוזר לנו להגיע ליותר לקוחות ולייצר יותר לידים ומכירות. על ידי מינוף העוצמה של גוגל אדס, העסק שלך יכול לקבל יותר תנועת גולשים ולקוחות פוטנציאלים בעלי עניין במוצרים ובשירותים שברצונך לקדם ולמכור כאן ועכשיו.

הקמת קמפיין ממומן

הקמת קמפיין ממומן המבוסס מטרות ויעדים יאפשר לנו לבצע מיטוב, ייעול ואופטימיזציה למסרים השיווקיים שלנו בעזרת כלי הפרסום המתקדמים ביותר של גוגל אדס. מערכת הפרסום של גוגל אדס מאפשרת לנו להגדיר מטרה אחת ועיקרית לכל קמפיין ובכך להפיק ממנו את הטוב ביותר.

מטרות הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדס: מכירות, לידים, תנועה לאתר, התעניינות ברכישה של מוצר ומותג, מודעות למותג ופוטנציאל החשיפה, קידום של אפליקציה, ביקורים של לקוחות וקידום מכירות בחנות פיזית, יצירת קמפיין ללא הגדרת יעד. לאחר שהגדרנו את המטרה, נוכל להמשיך ולהגדיר את כל הפרטים הנוספים שמערכת הפרסום תדרוש מאיתנו כגון: כתיבת מודעות טקסט, העלאת תמונות וסרטונים לרשת המדיה, פרסום ביוטיוב וכן הלאה.

איך עושים קידום ממומן בגוגל
הקמת קמפיין ממומן בגוגל

בהמשך נתבקש להגדיר לקמפיין שיצרנו תקציב פרסום יומי. מכיוון שברוב המקרים נוח לנו לחשב את תקציב הפרסום ברמה החודשית, נחלק את התקציב החודשי במספר ימי הפרסום בכל חודש. כך שאם תקציב הפרסום החודשי שלנו הוא 3,000 ₪ ואנו מפרסמים בימי א'-ה' בלבד (לא כולל שישי ושבת) אז"י מדובר ב-22 ימים בממוצע.

לכן נחלק את התקציב החודשי ב-22 ימים. שלושת אלפים שקלים חלקי עשרים ושניים ימים הם מאה שלושים ושישה שקלים שהם התקציב היומי שלנו לפרסום הקמפיין בגוגל. הקמת קמפיין ממומן בגוגל מבחינה טכנית איננו קשה במיוחד, אך דורש ידע וניסיון מקצועי כדי להבטיח ככל הניתן את כדאיות הפרסום או במילים אחרות, שהחזר ההשקעה שלכם יהיה גבוה ככל הניתן.

אנו בטוקו דיגיטל מתמחים בהקמת קמפיין ממומן בגוגל עבור עסקים שרוצים תוצאות כאן ועכשיו. פרסום ממומן בגוגל בניגוד לקידום אורגני, מאפשר לנו לעקוב ולמדוד את יעילות הקמפיין וכך גם לבצע שינויים תכופים בקמפיין כגון: שינוי אסטרטגיית הצעת המחיר, שינוי המטרות והיעדים, כתיבת תוכן שיווקי הכולל כותרות ותיאורים שמניעים לפעולה, תמונות וסרטונים.

נושאים קשורים
שאלות נפוצות

פרסום ממומן הוא סוג של שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות הכולל מפרסמים המשלמים עמלה בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת מהמודעות שלהם.

קמפיין הוא למעשה כלי שבאמצעותו מגדירים את קהל היעד, האזור הגאוגרפי והתוצאה הרצויה שאותם מעוניין בעל העסק לקבל במסגרת הפרסום. לדוגמה: שיחת טלפון לעסק, רכישת מוצר, השארת פרטים וכו'.

עלות פרסום בגוגל היא בדרך כלל מעל 2,000 שקלים בחודש שאותם יש לשלם הן לגוגל והן למפרסם בנפרד. לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית לעסק שלך, מלא את הפרטים בטופס המופיע מטה ונחזור אליך עם כל הפרטים.

פרסום בגוגל היא דרך חסכונית ואפקטיבית לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לאתר שלך כאן ועכשיו, ללא קשר לתקציב שלך. הפרסום הממומן מאפשר למנהל הקמפיין שלך לבצע אופטימיזציה להמרות ורכישות שבוצעו, במטרה ובשאיפה לשלם בהמשך כמה שפחות בעבור כל ליד או המרה.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום שבו מבקר "נוחת" לאחר שהוא לוחץ על מודעה ממומנת או על כל קישור אחר שמטרתו לאסוף לידים למטרות אלו. בניגוד לדפי אינטרנט, שבדרך כלל יש להם מטרות רבות, דפי נחיתה מעוצבים עם מיקוד או מטרה אחת, המכונה קריאה לפעולה.
דף מכירה הוא דף עצמאי שנוצר מתוך מחשבה על מטרה אחת ספציפית, כדי להבטיח מכירות עבור מוצר מסוים. המוצר או השירות שאתה מוכר בדף זה יכול להשתנות בהתאם לתחום או לנישה שלך. עם זאת, המטרה של דף המכירה נשארת קבועה – לגרום למבקרים להפוך ללקוחות משלמים.

תוצאה ממומנת היא למעשה פרסומת. מנועי החיפוש מציגים את הפרסומות בראש הדף, מעל התוצאות האורגניות. שיטת התשלום על תוצאה ממומנת פועלת לפי מודל של תשלום לפי קליק. זאת אומרת שבכל פעם שמשתמש ילחץ עליה, בעל העסק ישלם סכום סמלי שהוגדר מראש. מטרת הפרסום הממומן היא לקבל תנועת גולשים רלוונטיים לעסק בטווח המידי.

ברוב המקרים תתחילו לקבל לידים ומכירות לאחר שלושים הימים הראשונים מיום העלאת הקמפיין לאוויר. אך בפועל ייתכן שתקבלו כבר טפטופים של לידים ומכירות כחלק מהרצת הקמפיין כבר בחודש הראשון.

התשובה היא לא. פרסום בגוגל אינו מחייב באתר. אפשר לנתב את תנועת הגולשים אל דף נחיתה או דף מכירה ייעודי שנבנה במיוחד לצורך פרסום זה.

תפקידו של מנהל הקמפיין שלך הוא לייעל ולמטב את הפרסום תוך שיפור המודעות, הטקסטים והתמונות בדפי הנחיתה, בדפי המכירה ובעמודים הרלוונטיים באתר.

כלי נגישות